مطالب مرتبط:
ببینید | تصاویری از بارش شدید باران در تهران
بارش شدید باران بهاری هم اکنون در تهران+ فیلم
وزش باد و بارش باران هوای تهران را پاک کرد
بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می شود
بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 13:002024-05-02اجتماعي

بارش باران در تهران تا ظهر شنبه


اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران را با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه (15 اردیبهشت ماه)، نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، - اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران را با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه (15 اردیبهشت ماه)، نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و رخداد تگرگ پیش بینی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر پایه بررسی نقشه های پیش یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران (پیرو هشدار سطح زرد ) با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه (15 اردیبهشت ماه)، آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و رخداد تگرگ در نقاط مستعد پیش بینی می شود.

همچنین تا روز دوشنبه (17 اردیبهشت ماه) به طور متناوب در سطح استان به ویژه در مناطق جنوب و غرب، افزایش سرعت باد و وزش باد شدید تا خیلی شدید و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (14 اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری و بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد در بعضی ساعتها وزش باد شدید با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 25 درجه سانتی گراد و برای روز شنبه (15 اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد در بعضی ساعتها وزش باد شدید با ح


برچسب ها: فعالیت سامانه بارشی - استان تهران - استان - سامانه بارشی - اردیبهشت - اداره کل هواشناسی - تهران
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در تهران تا ظهر شنبه

بارش باران در تهران تا ظهر شنبه