مطالب مرتبط:
قیمت انواع لوله فلزی 2 اردیبهشت 1403
افتتاح بزرگترین نمایشگاه فرهنگی سلامت محور پایتخت
ثبت نام کتابفروشی ها در سامانه «بازار کتاب» برای حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب
آغاز ثبت نام کتابفروشی ها در سامانه «بازار کتاب» برای حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب
مهم ترین پیام نمایشگاه قرآن برای جامعه چیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 14:202024-04-21فرهنگي

هجوم پشه های فلزی به یک نمایشگاه


«سازه های نامریی» عنوان نمایشگاه چیدمان لی لی عامری است که از 31 فروردین تا چهاردهم اردیبهشت در گالری والی به نمایش درآمده است.

- سازه های نامریی عنوان نمایشگاه چیدمان لی لی عامری است که از 31 فروردین تا چهاردهم اردیبهشت در گالری والی به نمایش درآمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لی لی عامری در باره چیدمان سازه های نامریی اظهار کرد: سازه های نامریی عنوان چهارمین نمایشگاه انفرادی من است و در این نمایشگاه مجموعه ای از 200 حجم (حشره) که در ابعاد کوچک با سرنگ و سیم مفتول خلق شده اند به نمایش درآمده اند.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه سازه ها نامریی هستند، افزود: نور در این چیدمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با نورپردازی، سایه های این سازه بر روی دیوار جان گرفته اند و کل مجموعه در قالب یک چیدمان در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و سایه ها از خود سازه ها اهمیت بیشتری دارند، وقتی شب محو می شود و واقعیت وجود دارد.

عامری که پیش از این نیز برای خلق چیدمان هایش از لوازم پزشکی بهره گرفته بود، درباره چرایی نگاه ویژه اش به لوازم پزشکی گفت: سرنگ و حشرات به ویژه پشه با هم شباهت خاصی دارند، به نوعی هم نماد درد هستند و هم درمان و من چون همواره در آثار به وجوه متناقض هر چیزی توجه می کنم در این مجموعه نیز از ویژگی دوگانه حشرات و سرنگ بهره گرفته ام.


برچسب ها: نمایشگاه - نمایش - چیدمان - نامریی - سازه - اردیبهشت - عامری
آخرین اخبار سرویس:

هجوم پشه های فلزی به یک نمایشگاه

هجوم پشه های فلزی به یک نمایشگاه