مطالب مرتبط:
آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
آتش سوزی کارگاه آهنگری در خیابان پامنار
وقوع آتش سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
ببینید | اولین تصاویر از آتش سوزی شدید در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 20:202024-04-22حوادث

آتش سوزی در پامنار


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در انبار یک کارگاه آهنگری و برش در محدوده خیابان پامنار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلال ملکی در رباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 12:37 ظهر امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در پامنار کوچه پرتویی، اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک کارگاه آهنگری و برش رخ داده و کانون حریق نیز انبار این کارگاه به مساحت حدود 50 مترمربع که پشت بام قرار داشت، است.

در این انبار مقادیری رنگ و مواد اشتعال زای دیگر نگهداری می شد و شعله های آتش نیز در حال سرایت به بخش های دیگر این کارگاه و اماکن مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی اقدامات خود برای اطفاء حریق را از چند جهت آغاز کردند، گفت: با اقدامات آتش نشانان از گسترش بیشتر حریق جلوگیری شده و دقایقی بعد نیز آتش نشانان موفق شدند شعله های آتش را به طور کامل خاموش کنند.

  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین از مصدومیت یک نفر از آتش نشانان در جریان عملیات اطفاء حریق خبر داد و گفت: این آتش نشان در حین ماموریت از ناحیه پا دچار مص


برچسب ها: آتش نشانی - حادثه - کارگاه - سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - آتش نشانان - پامنار
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در پامنار

آتش سوزی در پامنار