مطالب مرتبط:
14 عنوان تخلف از 9 ناشر قرآن کریم در نمایشگاه بین المللی کتاب
وجود 14 تخلف از 9 ناشر قرآن کریم در نمایشگاه بین المللی کتاب
حضور سریال «مختارنامه» در نمایشگاه کتاب
هشتمین روز سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
استقبال از کتاب «مرد ابدی» در نمایشگاه کتاب تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-05-17فرهنگي

جمع آوری 14 قرآن از نمایشگاه کتاب


سرپرست معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم می گوید 14 قرآن که بدون اخذ مجوزهای قانونی منتشر شده اند، از نمایشگاه کتاب جمع آوری شده است.

- سرپرست معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم می گوید 14 قرآن که بدون اخذ مجوزهای قانونی منتشر شده اند، از نمایشگاه کتاب جمع آوری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید کرمی بروجنی -سرپرست معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم- با اعلام این خبر گفت: در این بازدید، 14 عنوان تخلف از 9 ناشر شامل: یک عنوان چاپ بدون مجوزهای قانونی، یک عنوان چاپ با مجوز غیر قانونی و 12 عنوان چاپ که مجوز نشر و توزیع نداشتند محرز شد که این تخلفات به عوامل اجرایی و کمیته رسیدگی به تخلفات نمایشگاه اعلام و نسبت به جمع آوری این قرآن ها از نمایشگاه اقدام شد.

کرمی افزود: هدف از این نظارت ها و حساسیت ها، چاپ کلام الله بدون هیچگونه اشکال است، لذا مجددا به تمامی ناشران عزیز که در زمینه چاپ مصحف شریف فعالیت دارند تاکید می کنیم که اخذ مجوزات قانونی (چاپ و نشر) در این حوزه را جدی بگیرند.

وی گفت: در سال 1403 نظارت های جدی تری نسبت به قبل خواهیم داشت و نظارت میدانی از چاپخانه ها، صحافی ها و ناشران با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار این معاونت قرار خواهد داشت.


برچسب ها: سازمان دارالقرآن الکریم - سرپرست معاونت نظارت - سازمان دارالقرآن - نمایشگاه - قرآن - نمایشگاه کتاب - دارالقرآن
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 14 قرآن از نمایشگاه کتاب

جمع آوری 14 قرآن از نمایشگاه کتاب