مطالب مرتبط:
«زندگی ای که ارزش زیستن دارد»
دهه کرامت ظرفیتی مغتنم برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است
اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی پروری در چهارمحال و بختیاری
110 هزار میلیاردریال مالیات ارزش افزوده به حساب شهرداری های استان تهران واریز شد
ارزش غول تکنولوژی اوج گرفت!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 15:302024-04-28فرهنگي

اهمیت تکثیر و ترویج فضیلت ها و ارزش های زندگی عشایری


رییس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکثیر و ترویج فضیلتها و ارزش های زندگی عشایری که از گذشته دور به ما به ارث رسیده و در فرهنگ عشایری ساری و جاری بوده، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکثیر و ترویج فضیلتها و ارزش های زندگی عشایری که از گذشته دور به ما به ارث رسیده و در فرهنگ عشایری ساری و جاری بوده، برای ما مهم است.

شریف اسلامی در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان افتخار آفرین عرصه های ملی و بین المللی در سال 1402 با اشاره به موفقیت های حوزه هنری در استان طی سال گذشته در عرصه های مختلف، افزود: آثار و تولیدات این مرکز در سال گذشته در جشنواره ها و عرصه های مختلف درخشیدند و هنرمندان این مرکز در چندین جشنواره ملی و بین المللی افتخار آفرینی کردند.

وی همچنین اظهارکرد: رویکرد حوزه هنری در سال 1402مسئله مندی و بوم گرایی و توجه ویژه به فرهنگ بومی و عشایری و تقویت مولفه های هویتی زیست بوم در تولیدات و برنامه ها بوده است.

اسلامی تصریح کرد: اگر چه ممکن است در هر فرهنگی ضد ارزشها و آسیبهای هم وجود داشته باشد که این طبیعی است و هر فرهنگی آمیخته از فرهنگ ها و ضد فرهنگهاست، اما این وظیفه هنر و هنرمند است که ارزش ها و ضد ارزش ها را در فرهنگ عامه از همدیگر پالایش کند.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - زندگی عشایری - حوزه هنری - عشایری - استان کهگیلویه - رییس حوزه هنری
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تکثیر و ترویج فضیلت ها و ارزش های زندگی عشایری

اهمیت تکثیر و ترویج فضیلت ها و ارزش های زندگی عشایری