مطالب مرتبط:
اطلاعات تازه رادیو ارتش اسراییل از شب حمله ایران به اسراییل
وزیر جنگ اسراییل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می کنیم
شمار شهدای حمله اسراییل به رفح، به 22 نفر رسید
تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در حمله راکتی گردان های القسام + فیلم
سردار رشید: در حمله سپاه به اسراییل، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسراییل کمک کردند /اسراییل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می دهند حتی بمب اتم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 08:452024-05-06بين الملل

رویترز: ارتش اسراییل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد


رویترز به نقل از رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که ارتش پیش از حمله زمینی، تخلیه ساکنان مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

- رویترز به نقل از رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که ارتش پیش از حمله زمینی، تخلیه ساکنان مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رادیو افزود که تخلیه به سمت اردوگاه های خان یونس و المواصی در جنوب نوار غزه در حال انجام است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند روز پیش گفته بود که این رژیم حتی در صورت دستیابی به توافق، علیرغم هشدارهای بین المللی و مخالفت آمریکا، به رفح حمله خواهد کرد.

در میانه خبرهای ضدونقیض درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره، یک رسانه آمریکایی اخیرا خبر داده بود ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه طرح خود برای آغاز تخلیه ساکنان رفح در جنوب غزه را به دولت آمریکا داده است.

مجله آمریکایی پالتیکو نوشت نیروهای اشغالگر نقشه منطقه المواصی را به گروه های امدادگر ارسال کردند تا برای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح آماده شوند؛ اقدامی که حتی متحدان تل آویو درباره آن و خطر حمله به رفح برای بیش از یک میلیون آواره ای که در این منطقه حضور دارند، هشدار داده اند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - تخلیه - ارتش - نوار غزه - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - رویترز
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: ارتش اسراییل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد

رویترز: ارتش اسراییل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد