مطالب مرتبط:
فوری؛ مدارس تهران شنبه 29 اردیبهشت 1403 تعطیل شد؟
مخالفان تعطیل شدن روز شنبه پاسخ دهند؛ برخی احکام دیگر نیز میان ما مسلمانان و یهودیان مشترک است، آیا باید آنان را نیز حذف کنیم؟
با تصویب مجلس روز شنبه تعطیل شد!
لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در دستور کار امروز صحن مجلس/ پنج شنبه تعطیل می شود؟
شنبه ها تعطیل می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 15:252024-05-15سياسي

چرا شنبه ها تعطیل می شود؟


بر اساس اخبار منتشر شده از مجلس شورای اسلامی، نمایندگان در تازه ترین مصوبات خود با تعطیلی شنبه ها موافقت کردند و این مصوبه برای اجرایی شده به شورای نگهبان ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه شنبه این هفته، به گزارش سایت قطره و به نقل ازشور دوم کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده 87 قانون خدمات کشوری موسوم به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری کارمندان پرداخت، اما هیچ یک از پیشنهادات نمایندگان رأی لازم را برای تصویب نیاورد.

بر این اساس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه بیست وششم اردیبهشت)، ادامه بررسی این لایحه و پیشنهادات وکلای ملت در دستور کار قرار گرفت، در گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس تعطیلی جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته آمده بود که حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس پیشنهاد داد که به جای روز شنبه، پنج شنبه به عنوان دومین روز تعطیل باشد.

پروپاگاندای رسانه ای و پیشنهاد تعطیلی شنبه ها میرتاج الدینی در تشریح پیشنهاد خود، گفت: تعطیلی پنج شنبه ها با در نظر گرفتن مبانی فرهنگی، دینی، اجتماعی و سیاسی دارای اهمیت است و ضمن اینکه تعطیلی پنجشنبه ها در درازمدت در کشور نهادینه شده است.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شنبه - کمیسیون اجتماعی - تعطیل - شورای اسلامی - پیشنهاد - کمیسیون اجتماعی مجلس
آخرین اخبار سرویس:

چرا شنبه ها تعطیل می شود؟

چرا شنبه ها تعطیل می شود؟