مطالب مرتبط:
امضای قرارداد همکاری تحقیقاتی و پژوهشی میان شرکت صبا فولاد خلیج فارس و دانشگاه علم و صنعت
مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
اولین واکنش دانشگاه کلمبیا به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 16:002024-05-01سياسي

اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد


امروز 11 اردیبهشت و در آستانه روز معلم، اولین خوابگاه متاهلی دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با حضور دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و توسعه منابع وزیر علوم و آیت الله صفایی حائری، - نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افتتاح و کلید واحدهای آن طی مراسمی به زوج های دانشجو اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا این خوابگاه 28 واحدی که اولین خوابگاه متاهلی در استان بوشهر نیز محسوب می شود، با کمک ستادی وزارت علوم تامین شده است.

گفتنی است در راستای توسعه ظرفیت های خوابگاه به ویژه برای دانشجویان متاهل، برنامه ریزی ها و اقدامات برای افزایش تعداد خوابگاه های متاهلی در این استان در حال انجام است.

شایان ذکر است، از ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم و در راستای قانون حمایت از خانواده و جمعیت، نهضت ساخت خوابگاه های متاهلی در وزارت علوم شروع شده است و در قدم اول، تا پایان سال 1402 در حدود 350 واحد خوابگاه متاهلی مورد بهره برداری قرارگرفت که این مقدار تا هفته دولت به 600 واحد خواهد رسید.

این در حالی است که تعداد کل خوابگاه های متاهلی ساخته شده در عمر آموزش عالی، یعنی از زمان ساخت دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه کشور در سال 1313 تا سال 1400، کمتر از 1000 واحد بود.


برچسب ها: خوابگاه - خوابگاه متاهلی - دانشگاه خلیج فارس - نماینده ولی فقیه در استان - استان بوشهر - قانون حمایت از خانواده - وزارت علوم
آخرین اخبار سرویس:

اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد

اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد