مطالب مرتبط:
ثبت نام سربازان برای دریافت مشوق های مهارت آموزی آغاز شد |
ببینید | اکرم خدابنده به همراه رسول خادم در حال کمک رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
آغاز ثبت نام سربازان برای دریافت مشوق های مهارت آموزی.
اکرم خدابنده و رسول خادم درحال کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آغاز ثبت نام سربازان برای دریافت مشوق های مهارت آموزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 08:402024-05-05اجتماعي

مهارت آموزی در دسترس تر از همیشه در سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: کسب رتبه اول در برنامه ابلاغی1402 سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسط آموزش فنی و حرفه ای استان مصداق تلاش هایی است که در سال های اخیر در آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان انجام شده تا مهارت .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: کسب رتبه اول در برنامه ابلاغی1402 سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسط آموزش فنی و حرفه ای استان مصداق تلاش هایی است که در سال های اخیر در آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان انجام شده تا مهارت آموزی منجر به اشتغال برای جوانان اقصی نقاط استان پیش بینی شود.

جلیل شهریاری شامگاه شنبه در شورای مهارت آموزی استان بیان کرد: همه ظرفیت های موجود آموزش فنی و حرفه ای استان به کار گرفته شده است تا فرصت مهارت آموزی بصورت رایگان برای همه جوانان با تغییر شیوه های ارائه آموزش، فراهم شود.

وی افزود: طراحی و برنامه ریزی کاملی برای رشته های مهارتی تخصصی منطبق با بوم استان مثل تعمیر خودروهای سبک و سنگین، رشته های مرتبط با صنعت ساختمان،صنایع جوشکاری،تولید قطعات صنعتی ، فرآوری گیاهان دارویی و صنایع غذایی و.


برچسب ها: آموزش فنی و حرفه ای - فنی و حرفه ای - سیستان و بلوچستان - آموزش فنی - بلوچستان - سازمان آموزش فنی و حرفه ای - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی در دسترس تر از همیشه در سیستان و بلوچستان

مهارت آموزی در دسترس تر از همیشه در سیستان و بلوچستان