مطالب مرتبط:
سیگنال به بازار خودرو/ این تعداد خودروی برقی در راه ایران است
تعمیرکار برقی خودرو
سیگنال به بازار خودرو/ این تعداد خودروی برقی در راه ایران است
ترخیص 2 هزار و 500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک
ترخیص 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 09:052024-04-20اجتماعي

آیا توسعه خودرو های برقی به سود شهروندان است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری خبرگزاری دانشجو، سال هاست کلانشهر تهران با دومعضل ترافیک و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کند، ابر چالشی که برای رفع  آن از دیرباز تاکنون پیشنهاد های متعدد و متفاوتی ارائه شده و اگر در هرکدام از برنامه ها و طرح ها به ایجاد و توسعه .

- سال هاست کلانشهر تهران با دومعضل ترافیک و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کند، ابر چالشی که برای رفع آن از دیرباز تاکنون پیشنهاد های متعدد و متفاوتی ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری خبرگزاری دانشجو، سال هاست کلانشهر تهران با دومعضل ترافیک و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کند، ابر چالشی که برای رفع  آن از دیرباز تاکنون پیشنهاد های متعدد و متفاوتی ارائه شده و اگر در هرکدام از برنامه ها و طرح ها به ایجاد و توسعه زیرساخت توجه شده و به درستی اجرایی می شد می توانست بارسنگین ترافیک و آلودگی هوا را از دوش شهر سبک کند.

از آنجایی که استفاده از حمل و نقل عمومی و کاهش مصرف سوخت بهترین گزینه و روش برای بهبود و کمک به کاهش آلودگی هوا و ترافیک محسوب می شود، لذا توسعه آن می تواند گامی موثر و اساسی برای رفع این دو معضل عمده باشد اقدامی که در این دوره از مدیریت شهری از همان ابتدای امر مورد توجه و به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت تا زمینه آسایش و راحتی شهروندان را فراهم کند.


برچسب ها: آلودگی هوا - کلانشهر تهران - خبرگزاری - آلودگی - ترافیک - کلانشهر - پیشنهاد
آخرین اخبار سرویس:

آیا توسعه خودرو های برقی به سود شهروندان است؟

آیا توسعه خودرو های برقی به سود شهروندان است؟