مطالب مرتبط:
ترکیب استقلال مقابل فولاد مشخص شد
ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد؛ اندیشه های نکونام برای پس گرفتن صدر
ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد
ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد؛ جای خالی این دو نفر
فوری/ ترکیب قطعی استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 19:502024-05-13ورزشي

فولاد به دنبال بقا / ترکیب شاگردان ویسی مقابل استقلال مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال که هفته هاست صدرنشین لیگ برتر است، در بیست و هفتمین دیدار خود برای آنکه بتواند صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیرد از ساعت 19: - ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دیدار امشب مقابل استقلال در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال که هفته هاست صدرنشین لیگ برتر است، در بیست و هفتمین دیدار خود برای آنکه بتواند صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیرد از ساعت 19:30 دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم فولاد خوزستان خواهد رفت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با نظر عبدالله ویسی با ترکیب زیر به میدان خواهد رفت: شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، سینا مریدی، لوکاس کاندیدو، محمد علی نژاد، ساسان انصاری، ابراهیم حصار این بازی از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت موعود بنیادی فر آغاز خواهد شد.

در حالی که در جلسه هماهنگی پیش از بازی مقرر شده بود که این تیم لباس مشکی به تن کند، اما با نظر موعود بنیادی فر داور این مسابقه شاگردان ویسی باید با پیراهن قرمز در این بازی گام به میدان بگذارند.


برچسب ها: تیم فوتبال فولاد خوزستان - تیم فوتبال - فولاد خوزستان - تیم فوتبال استقلال - صدرنشین لیگ برتر - استقلال - فوتبال استقلال
آخرین اخبار سرویس:

فولاد به دنبال بقا / ترکیب شاگردان ویسی مقابل استقلال مشخص شد

فولاد به دنبال بقا / ترکیب شاگردان ویسی مقابل استقلال مشخص شد