مطالب مرتبط:
اجرای 25 طرح سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی/ سرمایه گذاری خارجی در استان 72 درصد افزایش یافت
16 درصد شهرهای آذربایجان شرقی طرح جامع مدیریت پسماند دارند
سازش 21 درصدی زوجین متقاضی طلاق در سطح آذربایجان شرقی
62 هکتار زمین طرح جوانی جمعیت در خمین آماده واگذاری است
یافته های جدید باستانی در آغچه شهیر آذربایجان شرقی/ کشف آثار دوره اسلامی تا الهه آناهیتا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 18:052024-04-28اقتصادي

7 هزار نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی وجود دارد


استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: متقاضیان قطعی شده دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت در استان، نزدیک به هفت هزار نفر است که تعیین تکلیف شده اند.

- تشریح دستاوردهای سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی 7 هزار نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی وجود دارد ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: متقاضیان قطعی شده دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت در استان، نزدیک به هفت هزار نفر است که تعیین تکلیف شده اند.

مالک رحمتی، یکشنبه، 9 اردیبهشت ماه، در نشست خبری با بیان اینکه در سفر وزیر راه به استان تعداد هشت هزار و 404 واحد مسکونی در اختیار متقاضیان قرار گرفت، گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان به یک برنامه منسجم در حیطه مسکن دست پیدا کردیم تا عقب ماندگی این حوزه جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که در استان از وزارت راه و شهرسازی مطالبه داریم، مقوله نهضت ملی مسکن است، چرا که تعهد قابل توجهی برعهده استان وجود دارد که تاکنون اقداماتی انجام شده اما لازم است تسریع یابد.

وی به مشکلات تأمین زمین در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون 750 هکتار زمین در روستاها و نزدیک به هزار و 100 هکتار در تبریز و سایر شهرستان ها و برای باقیمانده ها نیز تعهدات زمین درنظر گرفته شده است.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - آذربایجان - استاندار آذربایجان شرقی - سفر وزیر راه و شهرسازی - استان - وزیر راه و شهرسازی - متقاضی
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی وجود دارد

7 هزار نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی وجود دارد