مطالب مرتبط:
رادان: برهنگی و عریانی یکی از دسیسه های دشمن برای نابود کردن خانواده ها است/ برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد/ ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رییس جمهور، رییس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رییس مجلس وارد صحنه شدیم
خبر بزرگ رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از یک واریزی بزرگ به حساب بازنشتگان
خبر بزرگ رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از یک واریزی بزرگ به حساب بازنشتگان
رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 12:102024-05-02ورزشي

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می کند؟


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در اولین روز از سفر رسمی اش به ارمنستان وارد ایروان شد تا برنامه مبادلات فرهنگی با این کشور را توسعه دهد.

- رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در اولین روز از سفر رسمی اش به ارمنستان وارد ایروان شد تا برنامه مبادلات فرهنگی با این کشور را توسعه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ـ که توسط مقامات ارشد ارمنی و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران استقبال شد، طی ضیافت شامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران به بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات و مسایل فرهنگی پرداخت.

در جریان این سفر که نشان دهنده حسن نیت و علاقمندی به تعمیق روابط فرهنگی بین دو کشور است، قرار است تفاهم نامه ای برای استحکام بخشیدن به همکاری های فرهنگی و هنری امضا شود.

پاپویان (رییس مرکز امور بین الملل و دیاسپرای وزارت فرهنگ ارمنستان) نیز ابراز امیدواری کرد که این سفر به تحکیم و گسترش روابط فرهنگی دوجانبه منتهی شود.

بنا بر اعلام این خبر در مدت اقامت حجت الاسلام و المسلمین ایمانی پور در ارمنستان قرار است که با اسقف اعظم کلیسای جامع آچمیادزین، وزیر فرهنگ، علوم و ورزش ارمنستان و معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگوهایی داشته باشد.


برچسب ها: سازمان فرهنگ و ارتباطات - فرهنگ - رییس سازمان - اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - ارتباطات - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می کند؟

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می کند؟