مطالب مرتبط:
ارتش هرگز در برابر تهدیدات دشمنان غافلگیر نمی شود
دانلود فیلم خوب بد جلف ۲ ارتش سری
حمله به ارتش اسراییل با بمب «شواظ»
آمادگی نیروی هوایی ارتش برای پاسخگویی به هرگونه تهدید
مشخصات خودروی استرایکر ارتش آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 20:352024-05-14سياسي

ارتش هرگز در برابر تهدیدات دشمن غافلگیر نمی شود


حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: ملت هوشیار و آگاه ایران بدانند که فرزندان آنان در ارتش هرگز در برابر تهدیدات دشمنان غافلگیر نمی شوند و تهدیدکننده را از کرده خویش پشیمان خواهند کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: ملت هوشیار و آگاه ایران بدانند که فرزندان آنان در ارتش هرگز در برابر تهدیدات دشمنان غافلگیر نمی شوند و تهدیدکننده را از کرده خویش پشیمان خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با مرزداران تیپ 41 متحرک هجومی مستقر در نوار مرزی، گفت: حضور در مرزها، دیدار با شما مرزداران و مشاهده روحیه جهاد، مقاومت و ایثارگری شما دلیرمردان موجب خودبالندگی و افتخار است.

وی با اشاره به اهمیّت و جایگاه مرزداران افزود: کاری که شما مرزداران می کنید هم سطح کار شهدای کربلاست، یعنی اگر امام حسین (ع) امروز اجازه داشت در بین شما ظاهر شود و در حضور شما صحبت کند همان فرمایشاتی را می فرمودند که آن روز در کربلا به یاران خود فرمودند، بنابراین کار شما ادامه کار شهدای کربلاست و پاسداری و حفاظت از مرزهای نظام اسلامی و ناموس ملت مسلمان به مثابه پاسداری از خیمه های امام حسین (ع) درکربلا است.


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - مرزداران - حجت الاسلام - محمدحسنی - سازمان عقیدتی سیاسی ارتش - تهدیدات - سازمان عقیدتی سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

ارتش هرگز در برابر تهدیدات دشمن غافلگیر نمی شود

ارتش هرگز در برابر تهدیدات دشمن غافلگیر نمی شود