مطالب مرتبط:
زمان نهایی افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه مشخص شد
زمان نهایی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه مشخص شد؟
فوری/رقم نهایی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه با انجام همسان سازی قطعی شد/حقوق بازنشستگان 20 میلیون تومان می شود؟
زمان نهایی افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه مشخص شد
گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی بررسی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 11:352024-05-18سياسي

تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی نهایی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدکاظم موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جلسات هفته گذشته کمیسیون اقتصادی 3 طرح تحقیق و تفحص جمع بندی شد، - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در جلسه این کمسیون گزارش تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی نهایی و برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رییسه مجلس می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدکاظم موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جلسات هفته گذشته کمیسیون اقتصادی 3 طرح تحقیق و تفحص جمع بندی شد، گفت: گزارش های مربوط به تحقیق و تفحص از پتروشیمی باختر، تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی و تحقیق و تفحص از شرکت آتیه صبا در جلسه اخیر کمیسیون قرائت و جمع بندی شد.

وی تاکید کرد: روسای هیئت های مرتبط با این تحقیق و تفحص ها گزارشات نهایی را به اعضا ارائه کردند و مقرر شد این گزارشات ظرف چند روز آینده برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رییسه مجلس شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: این گزارشات در آخرین جلسه نظارتی مجلس در هفته هفته جاری، در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی مجلس قرار گیرد.

موسوی اظهار کرد: لازم است که بانک مرکزی نظارت جامع تر و بیشتری بر عملکرد بانک ها داشته باشد تا بانک های خصوصی به تکالیف قانونی خود عمل کنند.


برچسب ها: تحقیق و تفحص - کمیسیون اقتصادی - کمیسیون اقتصادی مجلس - عضو کمیسیون اقتصادی - کمیسیون - تحقیق - بانک های خصوصی
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی نهایی شد

تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی نهایی شد