مطالب مرتبط:
دیدار هیات پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان
دیدار هیات پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان
ملاقات هیئت دوستی پارلمانی ایران و ترکیه با دکتر امیرعبداللهیان
دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-05-08سياسي

دیدار هیات پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کایهان ترکمن اوغلو، رییس گروه دوستی پارلمانی ترکیه و ایران که در راس هیاتی پارلمانی به کشورمان سفر کرده است، - وزیر خارجه کشورمان در دیدار هیات پارلمانی ترکیه، نقش ملت ترکیه در گسترش تمدن اسلامی و ارزش های انسانی را ستود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کایهان ترکمن اوغلو، رییس گروه دوستی پارلمانی ترکیه و ایران که در راس هیاتی پارلمانی به کشورمان سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و در خصوص روابط و همکاری های فی مابین دو کشور گفتگو کرد.

وزیر امورخارجه کشورمان در این ملاقات با ابراز خرسندی از دیدار با نمایندگان مردم شریف و مسلمان ترکیه اظهار داشت: ملت ترکیه جایگاه و سهم شایسته ای در گسترش تمدن و فرهنگ اسلامی و اشاعه اخلاق و ارزش های انسانی داشته اند و امروز هم در حمایت از ملت مظلوم فلسطین نقش موثر دارند.

امیرعبداللهیان جایگاه ترکیه در سیاست همسایگی ایران را ویژه دانست و نقش آفرینی ایران و ترکیه به عنوان دو کشور قدرتمند در ایجاد ثبات پایدار در منطقه غرب آسیا را کلیدی ارزیابی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تمجید از نقش گروه های دوستی پارلمانی دو کشور در ارتقای مناسبات دوجانبه، تقویت دیپلماسی پارلمانی و تعاملات مستمر نمایندگان مجالس دو کشور را در پی


برچسب ها: پارلمانی - ترکیه - کشورمان - امیرعبداللهیان - هیات پارلمانی - ترکیه و ایران - کشور
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیات پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان

دیدار هیات پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان