مطالب مرتبط:
تعداد خانه های هلال در سطح کشور به 8000 واحد افزایش یافت
خانه های هلال در کشور به 8000 خانه افزایش می یابد
معافیت های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
پیش بینی اوجی از افزایش تولید نفت | 50 هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور اضافه می شود
سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران ها و گشودن افق ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 13:552024-04-30اقتصادي

خانه های هلال در سطح کشور به 8000 خانه افزایش می یابد


مدیرکل توسعه خانه های هلال جمعیت هلال احمر کشور از توسعه کمی و کیفی خانه های هلال در سطح کشور و افزایش خانه هلال به 8000واحدخبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل توسعه خانه های هلال جمعیت هلال احمر کشور از توسعه کمی و کیفی خانه های هلال در سطح کشور و افزایش خانه هلال به 8000واحدخبر داد.

عباس احدپور روز سه شنبه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: نقش محوری خانه های هلال استفاده از ظرفیت های موجود در همان مناطق می باشد که در استان بوشهر شاهد این ظرفیت عالی هستیم و باید برنامه پاسخگویی و برنامه هدف گذاری مناسبی در ادامه راه وجود داشته باشد که در زمان بحران بهترین پاسخ دهی ارائه گردد.

احدپور با بیان نقش موثر آموزش محور بودن خانه های هلال تصریح کرد: توسعه توان امدادی و آموزشی خانه های هلال در سطح کشور به نوعی برنامه ریزی بلند مدت به شمار می آید، ما امروز شاهد آن هستیم که مردم در زمان حضور حوادث پیشتاز هستند اما این توان و انسان دوستی مردم نیاز به آموزش و مهارت آموزی امدادی دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز اثرگذاری و تاثیرات آموزش مدون را در خانه های هلال شاهد هستیم ، وقتی حادثه ای در این مناطق رخ می دهد همین افراد به عنوان گروه های امدادی پیشتاز و ارزیابان اولیه در پاسخ اضطراری به این حوادث حضور پیدا می کنند که این مهم در س


برچسب ها: خانه های هلال - هلال - خانه - جمعیت هلال احمر - هلال احمر - توسعه - کشور
آخرین اخبار سرویس:

خانه های هلال در سطح کشور به 8000 خانه افزایش می یابد

خانه های هلال در سطح کشور به 8000 خانه افزایش می یابد