مطالب مرتبط:
سند مالکیت 34 هکتار از اراضی ناحیه صنعتی صید آباد دامغان اخذ شد
11 هزار هکتار از اراضی روستاهای رفسنجان سنددار می شوند
تثبیت بیش از 7000 هکتار از اراضی غیرملی در لرستان
مبارزه با ریزگرد در 2 هزار هکتار از بیابان های دشت سراجه قم اجرا می شود
پیش نویس قانون مربوط به تغییر کاربری اراضی تدوین شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 17:552024-05-09اجتماعي

نهال کاری و مالچ پاشی زیستی برای 2000 هکتار از اراضی سراجه


رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: اعتبارات لازم برای نهال کاری در این منطقه و همچنین مالچ پاشی دوستدار محیط زیست در 2000 هکتار منطقه اختصاص خواهد یافت و این اقدام باید هرچه سریع تر انجام شود.

- ایسنا/قم رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: اعتبارات لازم برای نهال کاری در این منطقه و همچنین مالچ پاشی دوستدار محیط زیست در 2000 هکتار منطقه اختصاص خواهد یافت و این اقدام باید هرچه سریع تر انجام شود.

علی سلاجقه در بازدید از کانون بحرانی گرد و غبار در منطقه سراجه قم گفت: این معضل در استان قم مشکلات متعددی ایجاد کرده و حتی استان های همجوار را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای بهبود و کنترل گرد و غبار در قم به انجام رسیده است، اما این اقدامات را بسیار ناکافی دانست و گفت: باید اقدامات مصوب با همکاری همه دستگاه ها، تحت نظارت ستاد ملی مقابله با گرد و غبار در قم انجام شود.

سلاجقه ضرورت مشارکت جوامع بومی و محلی در کاهش معضل گرد و غبار در استان قم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: وضعیت چرای دام به ویژه شتر در این مناطق بحرانی باید محدودتر شود و معیشت جایگزین برای مردم مناطق فراهم شود.

معاون رییس جمهور خواستار رسیدگی فوری به وضعیت کانون گرد و غبار سراجه شد و گفت: اعتبارات لازم برای نهال کاری در این منطقه و همچن


برچسب ها: رییس سازمان حفاظت محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - محیط زیست - دوستدار محیط زیست - حفاظت محیط زیست - محیط زیست کشور - مالچ پاشی
آخرین اخبار سرویس:

نهال کاری و مالچ پاشی زیستی برای 2000 هکتار از اراضی سراجه

نهال کاری و مالچ پاشی زیستی برای 2000 هکتار از اراضی سراجه