مطالب مرتبط:
پایداری درآمدهای مالیاتی و رضایت مردم اولویت نظام مالیاتی است
تحقق راهبرد هوشمندسازی نظام مالیاتی، نیازمند همراهی اقشار مختلف مردم است
رشد رضایتمندی مردم، مهم ترین اولویت بخش بهداشت و درمان هرمزگان
حدیث روز | گروهی برای پایداری مردم
تحقق 108 درصدی درآمد های مالیاتی در بودجه سال 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 13:502024-04-21سياسي

کیفیت و پایداری درآمد های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، سید محمد هادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی در نشست هم اندیشی با نخبگان، - رییس کل سازمان امور مالیاتی در نشست هم اندیشی با نخبگان؛ کیفیت و پایداری درآمد های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است رییس کل سازمان امور مالیاتی در نشست هم اندیشی با نخبگان گفت: کیفیت و پایداری درآمد های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، سید محمد هادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی در نشست هم اندیشی با نخبگان، اظهار کرد: امروز دو وظیفه مهم را به عنوان نظام مالیاتی برعهده داریم که باید به نتیجه برسانیم؛ نخستین وظیفه ما تامین مالی پایدار و غیر تورمی برای دولت است.

وی افزود: کشور ما طی دهه های اخیر با منابع نفت اداره می شد که یکی از دلایل چالش اقتصاد امروز، همین امر بوده و مسئله تورم نیز ریشه در اقتصاد نفت محور دارد.

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مسائل اقتصادی امروز در حوزه ناترازی های انرژی، افزایش نقدینگی، چالش های صندوق بازنشستگی ریشه در اقتصاد نفت محور دارد.


برچسب ها: سازمان امور مالیاتی - رییس کل سازمان امور مالیاتی - مالیاتی - امور مالیاتی - مالی - نشست هم اندیشی - نظام مالیاتی
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت و پایداری درآمد های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است

کیفیت و پایداری درآمد های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است