مطالب مرتبط:
اورژانس مشهد 265 مصدوم حیوان گزیدگی را امدادرسانی کرد
امدادرسانی به 15 خانوار عشایر خسارت دیده از سیلاب سملقان
امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل زده استان خراسان رضوی/ پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسب و کارهای آسیب دیده
ویدیو/ امدادرسانی به سیل زدگان مشهد و انجام عملیات پیشگیرانه
ویدیو/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی شهر مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 07:052024-05-19حوادث

امدادرسانی به 4 زن گردشگر مفقود در «کول خرسون» دزفول


رییس جمعیت هلال احمر دزفول از امدادرسانی نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان این جمعیت به چهار زن گردشگر مفقودشده در منطقه گردشگری کول خرسون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس جمعیت هلال احمر دزفول از امدادرسانی نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان این جمعیت به چهار زن گردشگر مفقودشده در منطقه گردشگری کول خرسون خبر داد.

مصطفی طحان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: عصر روز شنبه 29 اردیبهشت در پی تماس تلفنی شهروندی با کشیک امدادی دزفول مبنی بر گم شدن چهار گردشگر خانم در منطقه گردشگری کول خرسون بخش شهیون، با توجه به نزدیک شدن به ساعات تاریکی هوا و مخاطرات احتمالی بلافاصله موضوع به مرکز کنترل عملیات استان اعلام و عملیات جستجو به نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان شهید عارف کایدخورده ابلاغ شد.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به در دسترس بودن تلفن همراه یکی از گردشگران، ضمن تماس تلفنی نجاتگران کوهستان با این گردشگر و پرسش های لازم، برخی اقدامات و توصیه های ضروری از جمله قرار گرفتن در نقطه ثابت و در دسترس بودن و حفظ شارژ تلفن های همراه و .

به این گردشگران گفته شد و به لطف خدا پس از حدود دو ساعت جستجو، نجاتگران موفق شدند به این گردشگران که از مسیر اصلی منحرف و گم شده بودند، دسترسی پیدا کنند و هر چهار نفر که در سلامت کامل به سر می بردن


برچسب ها: پایگاه امداد و نجات - گردشگر - منطقه گردشگری - رییس جمعیت هلال احمر - امداد - امداد و نجات - امدادرسانی
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 4 زن گردشگر مفقود در «کول خرسون» دزفول

امدادرسانی به 4 زن گردشگر مفقود در «کول خرسون» دزفول