مطالب مرتبط:
فیلم سینمایی «عشق آباد» در خصوص امام رضا (ع) تولید می شود
ارسال 200 اثر به دبیرخانه جشنواره پژوهش های تربیتی حوزه های علمیه خواهران
یک کشته و 20 مصدوم بر اثر انحراف اتوبوس در جاده قزوین
مرگِ خاموشِ تخت جمشید و بیستون در اثر تصاعد ترکیباتِ نیتروژنی شرکت های پتروشیمی/ مدیرعامل پتروشیمی بیستون: می توانیم برای میراث فرهنگی گریه کنیم اما نمی توانیم به آن نان بدهیم!
روند عجیب بازار ارز و سکه/ اثر اعتصاب بنکداران طلا بر معاملات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:252024-04-29فرهنگي

تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی شهید «هوشنگ نصیری»


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فیلم سینمایی زندگی شهید محیط زیست، «هوشنگ نصیری» در راستای ترویج فرهنگ ایثار، میهن دوستی و توجه به محیط زیست تولید می شود.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فیلم سینمایی زندگی شهید محیط زیست، هوشنگ نصیری در راستای ترویج فرهنگ ایثار، میهن دوستی و توجه به محیط زیست تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نورالله مرادی افزود: زندگی شهید هوشنگ نصیری با هدف اشاعه فرهنگ شهادت و توجه به مقوله محیط زیست در قالب یک فیلم ساخته خواهد شد.

وی افزود: این فیلم سینمایی با همکاری معاونت استان های سازمان صداوسیما، مرکز صداوسیمای استان خوزستان و اداره کل محیط زیست استان خوزستان و با راهبری معاونت آموزش و مشارکت‎های مردمی سازمان حفاظت محیط‎زیست ساخته خواهد شد.

معاون آموزش و مشارکت‎های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: شهید نصیری از اولین شهدای محیط زیست در جنگ تحمیلی هستند که با توجه به ویژگی های فردی و اخلاقی نیازمند توجه ویژه به عنوان الگوی فرهنگی و محیط زیستی بودند.

وی با اشاره به اهدای یک جلد کلام الله مجید به خانواده شهید محیط‎ زیست، هوشنگ نصیری توسط مقام معظم رهبری تأکید کرد: حضرت آیت الله خامنه ای به نشانه تکریم و احترام به شهدای محیط زیست، سال گذ


برچسب ها: محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - محیط - زیست - فیلم سینمایی - معاون آموزش - مشارکت های مردمی
آخرین اخبار سرویس:

تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی شهید «هوشنگ نصیری»

تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی شهید «هوشنگ نصیری»