مطالب مرتبط:
کارفرمایان باید حقوق و کرامت کارگران را رعایت کنند خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
معرفی زنجیره های «زیارت و گردشگری» و «فولاد» هدف خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 | سرمایه گذاری 150 همتی از ابتدای دولت در صنعت و معدن استان 
پرتره هایی جذاب از مردان معدن
«زیارت و گردشگری» و «فولاد» هدف خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 | سرمایه گذاری 150 همتی از ابتدای دولت در صنعت و معدن استان 
پرتره هایی جذاب از مردان معدن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 14:202024-04-30اقتصادي

کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه ای داشته باشند


لرستان یکی از استان های مطرح کشور در تولید سنگ به ویژه سنگ های تزیینی است و تقریباً 25 درصد ذخایر سنگ تزیینی کشور را داراست اما نتوانسته از این ظرفیت در راستای اشتغال پایدار و رونق اقتصادی این استان بهره ببرد.

- ایسنا/لرستان لرستان یکی از استان های مطرح کشور در تولید سنگ به ویژه سنگ های تزیینی است و تقریباً 25 درصد ذخایر سنگ تزیینی کشور را داراست اما نتوانسته از این ظرفیت در راستای اشتغال پایدار و رونق اقتصادی این استان بهره ببرد.

یکی از مهمترین منابع طبیعی لرستان معادن سنگ هستند که از منظر اقتصاد کلان بخش معدن در استان دارای مزیت رقابتی است و می توان از این فرصت برای ایجاد اشتغال پایدار و ارزآوری به استان بهره بر، متاسفانه خام فروشی باعث شده این صنعت در استان رونق آنچنانی نداشته باشد.

در هیمن راستا امروز یازدهم اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت روز کارگر خبرنگاران لرستان به همراه استاندار لرستان از معدن سنگ گوهره دربچاه نرگسه چگنی بازدید کردند.

در این بازدید ابوطالب شفقت، استاندار لرستان با تبریک روز کارگر گفت: لرستان غنی از ذخایر بسیار با ارزش است و یکی از معادن مهم آن که در شهرستان چگنی به وفور می شود مشاهده کرد، سنگ گوهره است.


برچسب ها: اشتغال پایدار - استان - لرستان - سنگ های تزیینی - رونق اقتصادی - سنگ تزیینی - اشتغال
آخرین اخبار سرویس:

کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه ای داشته باشند

کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه ای داشته باشند