مطالب مرتبط:
رفع و آشکارسازی 9 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
40 تفاهم نامه بین استان فارس و هیات های خارجی در نمایشگاه اکسپو مبادله شد
ویدئو| استفاده از پهپاد برای کنترل ترافیک در استان فارس
نام خلیج فارس است؛ نه خلیج همیشه فارس!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 15:402024-05-02اجتماعي

تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است


مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی استان باز است، گفت: ریزش کوه به دلیل بارندگی در جاده جم ـ عسلویه رخ داده و در حوزه استحفاظی استان فارس نبوده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی استان باز است، گفت: ریزش کوه به دلیل بارندگی در جاده جم ـ عسلویه رخ داده و در حوزه استحفاظی استان فارس نبوده است.

غلامرضا غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ریزش کوه در یکی از جاده های استان به دلیل بارش باران گفت: این اتفاق در محور جم_ عسلویه رخ داده است که راهداری بوشهر هم راه را باز کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی استان فارس باز و تردد روان است، افزود: بیشترین میزان بارش ها در این سامانه تا ساعت 12:30 امروز، 13 اردیبهشت ماه مربوط به فراشبند با قریب 38 میلی متر باران بوده است که احتمالاً در این سامانه به 50 میلی متر برسد.

غلامی با تصریح اینکه تردد در آزادراه شیراز ـ اصفهان هم روان است و مشکلی در آن وجود ندارد، گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی از آبگرفتگی و سیلاب در سطح استان گزارش نشده است.


برچسب ها: محورهای مواصلاتی - مدیریت بحران استانداری - استان - مواصلاتی - ستاد مدیریت بحران - بحران استانداری - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است

تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است