مطالب مرتبط:
افزایش فشارهای داخلی و بین المللی بر آلمان برای قطع کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی
باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه روز افزایش پیدا کند
جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند؛ باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه روز افزایش پیدا کند
رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه روز افزایش پیدا کند (فیلم)
رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه روز افزایش پیدا کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 12:152024-05-01بين الملل

افزایش فشارها بر آلمان برای قطع کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی


گروه های فعال در زمینه حقوق بشر در آلمان با وجود خودداری دیوان بین المللی دادگستری از صدور حکمی فوری برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آلمان به رژیم صهیونیستی، - گروه های فعال در زمینه حقوق بشر در آلمان با وجود خودداری دیوان بین المللی دادگستری از صدور حکمی فوری برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آلمان به رژیم صهیونیستی، با استدلال این که برلین با ارسال تسلیحات به اراضی اشغالی در حال نقض تعهدات بین المللی و قوانین داخلی خود است، پرونده ای را در دادگاهی اداری برای متوقف شدن کمک های نظامی آلمان به رژیم صهیونیستی ایجاد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود خودداری دادگاه عالی سازمان ملل از دستور دادن به آلمان برای متوقف کردن ارسال تسلیحات به اراضی اشغالی، پرونده دیگری در دادگاهی در آلمان به دنبال سد کردن راه کمک های نظامی برلین به رژیم صهیونیستی است.

روزنامه نیویورک تایمز در این باره گزارش داد: در اوایل آوریل، چند گروه فعال در زمینه حقوق بشر پرونده مشترکی را علیه دولت آلمان در دادگاهی اداری در برلین ایجاد کردند.

این پرونده شکایت، هدف به تعلیق درآوردن انتقال تسلیحات را دنبال می کند که قرار است تحت مجوزهای صادرشده دولت آلمان به اراضی اشغالی صادر شوند، همچنین به دنبال سد کردن راه هرگونه عرضه تسلیحات بیشتر است.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - دیوان بین المللی دادگستری - صهیونیستی - آلمان - دیوان بین المللی - بین المللی - تسلیحات
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فشارها بر آلمان برای قطع کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی

افزایش فشارها بر آلمان برای قطع کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی