مطالب مرتبط:
اجرای 300 برنامه گرامیداشت مقام معلم در لرستان
300 برنامه به مناسبت هفته معلم در لرستان اجرا شد
اجرای 300 عنوان برنامه دهه کرامت در ایلام
برنامه های شهرداری خرم آباد به مناسبت روز لرستان اعلام شد
جشن بزرگداشت مقام معلم با عنوان سپاس معلم در یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 16:452024-05-07اجتماعي

اجرای 300 برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در لرستان


سرپرست آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای 300 برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در لرستان، گفت: انتظار می رود با برنامه ریزی مؤثر و همکاری معلمان و فرهنگیان جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت در استان ارتقا داده شود و آن را به جایگاه ارزشمندی که شایسته لرستان است، - ایسنا/لرستان سرپرست آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای 300 برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در لرستان، گفت: انتظار می رود با برنامه ریزی مؤثر و همکاری معلمان و فرهنگیان جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت در استان ارتقا داده شود و آن را به جایگاه ارزشمندی که شایسته لرستان است، برسانیم.

یونس بهاروند ایرنیا امروز (18 اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان لرستان که با حضور ضرغام پرنیان، مشاور وزیر اموزش و پرورش و رییس قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند خرم ‎آباد برگزار شد، گفت: هیچ شغلی برتر از معلمی نیست، چراکه معلم نقش مهمی در تعلیم و تربیت و آینده درخشان دانش آموزان دارد.

وی با بیان اینکه معلم انسان سازی می کند، ادامه داد: تعلیم و تربیت از خانواده شروع می ‎شود و این نقش را مدرسه و دستگاه تعلیم و تربیت بویژه شخص معلم ادامه می دهد.


برچسب ها: هفته بزرگداشت مقام معلم - لرستان - بزرگداشت مقام معلم - آموزش و پرورش لرستان - آموزش و پرورش - برنامه - مقام معلم
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 300 برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در لرستان

اجرای 300 برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در لرستان