مطالب مرتبط:
تیپ 57 ابوالفضل در 9 عملیات بزرگ و پیچیده جنگ تحمیلی شرکت کرد
ویدیو / جنگ بزرگ هسته ای نزدیک است؟
دشمن با جنگ شناختی به دنبال ایجاد انحراف در کشور است
شهادت بیش از 100 دانشمند و پژوهشگر فلسطینی در جنگ غزه
دشمنان با جنگ شناختی به دنبال ایجاد انحراف در ایران اسلامی هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 12:202024-05-17سياسي

یک گزارش درباره مجروحان جنگ


خانواده های مجروحان اغلب پانسمان را انجام می دادند؛ ولی جلسات اولیه که مجروح تازه از مراکز درمانی مرخص می شد، ما انجام می دادیم تا خانواده ها هم یاد بگیرند.

- خانواده های مجروحان اغلب پانسمان را انجام می دادند؛ ولی جلسات اولیه که مجروح تازه از مراکز درمانی مرخص می شد، ما انجام می دادیم تا خانواده ها هم یاد بگیرند.

نکته مهم این بود که آن زمان مثل الآن نبود که مجروحان دوره نقاهت را در مراکز درمانی سپری کنند؛ بلکه مجبور بودند در خانه خودشان باشند.

به همین دلیل خیلی از مجروحانی که وضعیت وخیم تر و مزمنی داشتند، ترشحات عفونی بدبویی از زخم هایشان بیرون می آمد و در هوای گرم، وضعشان حاد و خطرناک می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد خاکشور از رزمندگانی است که از ابتدای جنگ با توجه به طی کردن دوره های تخصصی امدادگری، وارد عرصه خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به رزمندگان، طی عملیات های مختلفی شد و در این راه به افتخار جانبازی نیز نائل آمد.

وی در کتاب خاطرات خود بخیه های نفتی به بیان برخی از اقدامات ارزشمند خود در زمینه امدادرسانی به رزمندگان پرداخته که به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و به پاس قدردانی از زحمات همه امدادگرانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حداقل امکانات و با کم ترین توقع و انتظار به وظیفه مقدس امدادگری و بهبود سلامت مجرو


برچسب ها: خانواده ها - مجروح - مجروحان - مراکز درمانی - خانواده - درمانی - مراکز
آخرین اخبار سرویس:

یک گزارش درباره مجروحان جنگ

یک گزارش درباره مجروحان جنگ