مطالب مرتبط:
نامزدهای موردحمایت جامعه اسلامی مهندسین مشخص شدند
لزوم توجه به حمایت از جامعه کار و کارگری در گیلان
مدیرکل امور شهری و روستایی وزارت کشور: رضایت مردم شرط موفقیت شوراهای اسلامی است
استادان موفق ترین سربازان کشورگشای ایران اسلامی هستند
تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 23:552024-04-30سياسي

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد


جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

- جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.


برچسب ها: جامعه اسلامی مهندسین - انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - جامعه اسلامی - اسلامی - انتخابات مجلس - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد