مطالب مرتبط:
واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت مجاز شد
تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 09:552024-05-02سياسي

واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان اولین سفر خود به استان هرمزگان، با حضور در شورای اداری، 1483 فقره سند نهضت ملی مسکن و یک هزار سند مالکیت اراضی کشاورزی و املاک روستایی را واگذار کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان اولین سفر خود به استان هرمزگان، با حضور در شورای اداری، 1483 فقره سند نهضت ملی مسکن و یک هزار سند مالکیت اراضی کشاورزی و املاک روستایی را واگذار کرد.

حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در جریان سی امین سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، در اولین سفر مأموریتی خود در این استان، برای بررسی وضعیت قضایی و اداری، تحویل اسناد مالکیتی و دیدار و گفتگو با ملوانان و صیادان، به شهرستان بندر خمیر رفت.

وی در بدو ورود به این شهرستان و بعد از ادای احترام به مقام شهیدان در گلزار شهدای بندرخمیر و با حضور در شورای اداری، 1483 فقره سند نهضت ملی مسکن و یک هزار سند مالکیت اراضی کشاورزی و املاک روستایی و شهرک اقماری علوی با اتمام حدنگاری 100 درصدی این شهرک به عنوان تنها شهرک اقماری استان را به مردم و متولیان واگذار کرد.

رییس سازمان ثبت در این مراسم که در شورای اداری این شهرستان با حضور فرماندار، رییس دادگستری، امامان جمعه اهل تشیع و تسنن و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد با


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - مالکیت اراضی کشاورزی - رییس سازمان - سازمان ثبت - سند مالکیت
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر

واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر