مطالب مرتبط:
آیین اختتامیه «جام رسانه امید» با رویکرد «امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوب»
تولید امید در جام رسانه امید/ گفتن از ناگفته ها
اختتامیه «جام رسانه امید» برگزار شد
حضور تیم استان گیلان در اختتامیه رویداد ملی «جام رسانه امید»
اختتامیه «جام رسانه امید» آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 12:002024-05-18سياسي

خبرهای خوب در «جام رسانه امید»؛ بزرگترین پالایشگاه تولید بنزین را داریم/صادر کننده فولاد شدیم


مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» با رویکرد«امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوب» با شرکت بیش از 500 رسانه از سراسر کشور در حال برگزاریست.

- خبرهای خوب در جام رسانه امید ؛ بزرگترین پالایشگاه تولید بنزین را داریم/صادر کننده فولاد شدیم مراسم اختتامیه جام رسانه امید با رویکرد امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوب با شرکت بیش از 500 رسانه از سراسر کشور در حال برگزاریست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم از سوی سازمان بسیج رسانه، امروز و فردا-29 و 30 اردیبهشت 1403؛ در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) در تهران برگزار می شود.

جمهوری اسلامی در حمایت از مردمش با کسی شوخی ندارد در ابتدای این مراسم سردار قاسم قریشی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخشی از اظهاراتش با اشاره به تأثیرگذاری عملیات وعده صادق، اظهار کرد: به ویژه پس از عملیات وعده صادق اثبات شد جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان، آرمان هایش و مردمش با کسی شوخی ندارد و این نشان دهنده قدرت برجسته جمهوری اسلامی است که با این به اصطلاح قدرت های نظامی دنیا مقابله می کند.

وعده صادق منجر به جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین شد در ادامه این مراسم، سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان این که 80 سال حقیقت مسئله فلسطین برای جهانیان پنهان مانده بود اما با طوفان الأقصی بیداری ملت ها رخ داد و


برچسب ها: رسانه - مراسم اختتامیه - امید - رییس سازمان بسیج مستضعفین - جانشین رییس سازمان بسیج - تولید بنزین - سازمان بسیج
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب در «جام رسانه امید»؛ بزرگترین پالایشگاه تولید بنزین را داریم/صادر کننده فولاد شدیم

خبرهای خوب در «جام رسانه امید»؛ بزرگترین پالایشگاه تولید بنزین را داریم/صادر کننده فولاد شدیم