مطالب مرتبط:
رییس سازمان سینمایی، دبیر جشنواره فیلم فجر شد!
رییس سازمان سینمایی دبیر چهل و سومین جشنواره فیلم فجر شد
محمد خزاعی دبیر چهل وسومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد
محمد خزاعی دبیر چهل وسومین جشنواره فیلم فجر شد
تغییر دبیر جشنواره فیلم فجر / دبیری به خزاعی رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 10:352024-05-12فرهنگي

رییس سازمان سینمایی، دبیر جشنواره فیلم فجر شد! / امینی به اتاق خزاعی نرسید


در نخستین دوره های جشنواره فیلم فجر سیدمحمد بهشتی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دبیر جشنواره فجر بود و فقط در دوره عزت الله ضرغامی و سیف الله داد، - در اتفاقی نادر در تاریخ سینمای ایران، معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر منصوب شد؛ اتفاقی که البته با وجود عجیب بودنش احتمالاً به مذاق گروهی از اهالی سینمای ایران خوش خواهد آمد و استقبال پررنگ تری از مهم ترین رویداد فرهنگی کشور خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل وسومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب کرد.

شنیده ها در دوره پیشین جشنواره فجر نیز از احتمال انتصاب خزاعی حکایت داشت اما در نهایت مجتبی امینی دبیر جنجالی این رویداد برای یک دوره ابقاء شد.

در نخستین دوره های جشنواره فیلم فجر سیدمحمد بهشتی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دبیر جشنواره فجر بود و فقط در دوره عزت الله ضرغامی و سیف الله داد، رییس سازمان سینمایی یا معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راساً دبیر جشنواره فیلم فجر بودند که همان زمان نیز انتقادهایی را در پی داشت.


برچسب ها: جشنواره فیلم فجر - جشنواره - دبیر جشنواره فیلم فجر - فرهنگ و ارشاد اسلامی - رییس سازمان سینمایی - جشنواره فیلم - فیلم فجر
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان سینمایی، دبیر جشنواره فیلم فجر شد! / امینی به اتاق خزاعی نرسید

رییس سازمان سینمایی، دبیر جشنواره فیلم فجر شد! / امینی به اتاق خزاعی نرسید