مطالب مرتبط:
رمز مانایی سپاه وفاداری به اصول انقلاب اسلامی است
پیام استاندار بوشهر به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
امیرعبداللهیان: نمی توان به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریسم اشاره نکرد
فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت
پیام فراجا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 15:552024-04-20سياسي

رمز مانایی سپاه وفاداری به اصول انقلاب اسلامی است


در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید شده است: وفاداری به اصول انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان و عرصه و موقعیت رمز مانایی و ماندگاری سپاه است.

- ایسنا/فارس در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید شده است: وفاداری به اصول انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان و عرصه و موقعیت رمز مانایی و ماندگاری سپاه است.

در آستانه فرا رسیدن 2 اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه فجر فارس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

باسمه تعالی وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّه وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ(انفال/60) دوم اردیبهشت ماه 1358 آغاز درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی به درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی با تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می آید.

با تکوین ساختار الهی سپاه و در پی آن سازماندهی نیروهای مخلص مردمی در قالب بسیج مستضعفین، قدرت به استضعاف کشیده ایرانیان در پی استبداد داخلی و استعمار خارجی به مدد نفس مسیحایی امام راحل (ره) با حضور عناصر مومن و انقلابی در قاب و قالب سپاه بازیابی و نمایان گشت، آنچنان که نماد و نمود آن در دفاع مقدس آشکارترین صحنه غلبه قدرت


برچسب ها: انقلاب اسلامی - سالروز تأسیس سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - اسلامی - سالروز تأسیس سپاه - انقلاب - سپاه
آخرین اخبار سرویس:

رمز مانایی سپاه وفاداری به اصول انقلاب اسلامی است

رمز مانایی سپاه وفاداری به اصول انقلاب اسلامی است