مطالب مرتبط:
اذعان رسانه های مطرح آمریکایی و انگلیسی به شکست اسراییل در غزه
رییس ستاد ارتش اسراییل مسئولیت شکست 7 اکتبر را پذیرفت
رییس ستاد ارتش اسراییل مسئولیت شکست 7 اکتبر را پذیرفت
اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن 50 تن از نیروهایش طی 24 ساعت گذشته
پایان دوره مسئولیت معاون پارلمانی رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 14:002024-05-13بين الملل

اذعان رییس شاباک به شکست


رییس سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، «شاباک» به ناکامی خود در فراهم کردن پوشش امنیتی برای ساکنان اراضی اشغالی اذعان کرد.

- رییس سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، شاباک به ناکامی خود در فراهم کردن پوشش امنیتی برای ساکنان اراضی اشغالی اذعان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رونین بار، رییس سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما از ابتدای جنگ 10 نفر از اعضای سرویس خود را از دست دادیم و در هفت اکتبر نتوانستیم پوشش امنیتی برای مردم خود فراهم کنیم.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، رییس شاباک همچنین افزود: ما در حال بررسی عمیق نقش سرویس شاباک در مقابله با حمله حماس در هفت اکتبر هستیم که تحقیقات دردناک و مهمی است.

پیشتر هرتزی هالوی رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در مراسمی که با عنوان جنگ های این رژیم برگزار شد، اعلام کرد که به عنوان یکی از فرماندهان ارتش این رژیم مسؤولیت شکست آن در ماموریتش برای دفاع از ساکنان اراضی اشغالی در هفتم اکتبر گذشته را بر عهده می گیرد.

هالوی با اشاره به اینکه هر روز سنگینی این مسؤولیت را بر دوشش احساس می کند، گفت: در قلبم معنای این مسؤولیت را کاملاً درک می کنم، من فرماندهی هستم که فرزندان شما را به جنگی فرستادم که از آن برنگشتند و به مناطقی اعزام کردم که در آنجا به اسارت درآمدند، من هر روز ی


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - امنیت - شاباک - سرویس - رییس - رژیم
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رییس شاباک به شکست

اذعان رییس شاباک به شکست