مطالب مرتبط:
هلال احمر مروج و شاخصه مسئولیت اجتماعی در کشور است
هلال احمر مروج مسئولیت اجتماعی در کشور است
انتشار تصاویر آزار و اذیت یک زن مسلمان خشم کاربران شبکه های اجتماعی را در پی داشت + ببینید
تولید 2000 محصول دفاعی در وزارت دفاع با کمک بخش خصوصی
انتشار تصاویر آزار و اذیت یک زن مسلمان خشم کاربران شبکه های اجتماعی را در پی داشت + ببینید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 10:402024-05-11بين الملل

واکنش وزارت دفاع ژاپن پس از انتشار فیلمی از یک ناو این کشور در رسانه های اجتماعی چینی


پس از آنکه تصویری از یک ناو ژاپنی در بندری مربوط به نیروی هوایی در غرب توکیو توسط یک پهپاد در رسانه های اجتماعی چینی منتشر شد، وزیر دفاع ژاپن خواستار تقویت ظرفیت ضد پهپادی کشورش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مینورو کیهارا وزیر دفاع ژاپن این اقدام از سوی چین را یک تهدید جدی امنیتی خواند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اذعان وزیر دفاع ژاپن به این آسیب پذیری نیروهای دفاعی کشورش یک ماه پس از آن بوده که ویدئویی از SJ Izumo یکی از دو ناو هلیکوپتربر ژاپنی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که توسط پهپاد گرفته شده بود.

از این ناو درحالی فیلمبرداری شد که داشت برای حمل جنگنده های رادارگریز به منظور تقویت ظرفیت ضد حمله در مواجهه با اقدام نظامی چین در منطقه هند-پاسیفیک آماده می شد.

در همین حال انتشار تصاویری از پایگاه نیروی دریایی یوکوسوکا در رسانه های اجتماعی چینی در مارس 2024 به تحقیقات گسترده از سوی وزارت دفاع ژاپن منجر شد.

این تصاویر همچنین در سایر پلتفورم ها مانند شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) هم منتشر شد.

وزیر دفاع ژاپن به خبرنگاران گفت: پس از تحلیل این ویدئو، ما به این نتیجه گیری رسیدیم که این تصاویر احتمالا توسط یک پهپاد گرفته شده است.

وی افزود: ما این یافته ها را به شدت جدی می دانیم.


برچسب ها: رسانه های اجتماعی - وزیر دفاع ژاپن - اجتماعی - وزیر دفاع - ژاپن - دفاع - پهپاد
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت دفاع ژاپن پس از انتشار فیلمی از یک ناو این کشور در رسانه های اجتماعی چینی

واکنش وزارت دفاع ژاپن پس از انتشار فیلمی از یک ناو این کشور در رسانه های اجتماعی چینی