مطالب مرتبط:
پلمب کارخانه معروف ماکارونی در تهران
یک کارخانه ماکارونی در تهران پلمب شد
تولید در زمان تعلیق پروانه استاندارد، ممنوع است/ پلمب کارخانه ماکارونی
تولید در زمان تعلیق پروانه استاندارد، ممنوع است| پلمب کارخانه ماکارونی
پاساژ نا ایمن «داد» در تهران پلمب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 17:402024-05-14اقتصادي

یک کارخانه ماکارونی در تهران پلمب شد


در بازرسی مشترک بازرسان ادارات کل استاندارد، بهداشت، کار، تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت از یک واحد تولیدکننده ماکارونی در شهرک صنعتی صفادشت، - خط تولید آن را پلمب کردند.

در بازرسی مشترک بازرسان ادارات کل استاندارد، بهداشت، کار، تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت از یک واحد تولیدکننده ماکارونی در شهرک صنعتی صفادشت، خط تولید آن را پلمب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمدحسین طاهری، مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان این اداره کل در جریان بازرسی از یک واحد تولیدکننده ماکارونی در استان تهران، خط تولید آن را، به دلیل تولید در زمان تعلیق پروانه استاندارد و نداشتن مدیر کنترل کیفیت، پلمب کردند.

طاهری افزود: در بازرسی مشترک بازرسان ادارات کل استاندارد، بهداشت، کار، تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت از یک واحد تولیدکننده ماکارونی در شهرک صنعتی صفادشت، خط تولید آن را پلمب کردند.

وی ادامه داد: این واحد تولیدکننده به نام ماکارونی که پیش از این پروانه کاربرد نشان استانداردش تعلیق شده بود، به دلیل نداشتن مدیر کنترل کیفیت و تولید در زمان تعلیق پروانه، تخلف کرده و برای رسیدگی های قانونی، به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

بر اساس اعلام اداره کل استاندارد استان تهران، طبق ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالاها


برچسب ها: تولید - استاندارد - تعزیرات حکومتی - تولیدکننده - ماکارونی - استان - خط تولید
آخرین اخبار سرویس:

یک کارخانه ماکارونی در تهران پلمب شد

یک کارخانه ماکارونی در تهران پلمب شد