مطالب مرتبط:
برگزاری رویداد ایران هلث با حمایت همراه اول
برگزاری رویداد ایران هلث با حمایت همراه اول
برگزاری جشن بزرگ امام رضایی ها در تهران| پخش زنده از ایران پرس
برگزاری آزمون استادی انجمن خوشنویسان ایران
عرضه خودروی پرفروش اروپا در بازار ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 11:202024-05-18سياسي

برگزاری 60 نشست عرضه فناوری در ایران هلث 2024


دبیر بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث با اشاره به شروع به کار نمایشگاه ایران هلث 2024 با حضور 700 شرکت، گفت: برگزاری 60 نشست تخصصی از دیگر رویدادهای جنبی این نمایشگاه به شمار می رود که در آنها اقدام به عرضه فناوری و ارائه دستاوردهای حوزه سلامت به متقاضیان خواهد شد.

- دبیر بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث با اشاره به شروع به کار نمایشگاه ایران هلث 2024 با حضور 700 شرکت، گفت: برگزاری 60 نشست تخصصی از دیگر رویدادهای جنبی این نمایشگاه به شمار می رود که در آنها اقدام به عرضه فناوری و ارائه دستاوردهای حوزه سلامت به متقاضیان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین رضا خالقیان در افتتاحیه بیست و پنجمین دوره نمایشگاه ایران هلث با اشاره به حمایت های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از این بزرگترین رویداد حوزه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، گفت: در این نمایشگاه سالن اختصاصی برای شرکت های نوپا و شتابدهنده های تخصصی در این حوزه برپا شده است.

وی ادامه داد: برگزاری 60 نشست تخصصی از دیگر رویدادهای جنبی این نمایشگاه به شمار می رود که در آنها اقدام به عرضه فناوری و ارائه دستاوردهای حوزه سلامت به متقاضیان خواهد شد.

خالقیان با اشاره به حضور 700 شرکت در نمایشگاه ایران هلث 2024 خاطرنشان کرد: ایجاد میز خدمت وزارتخانه های علوم و بهداشت و معاونت ع


برچسب ها: نمایشگاه - ایران - فناوری - برگزاری - نشست تخصصی - حوزه سلامت - رویداد
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 60 نشست عرضه فناوری در ایران هلث 2024

برگزاری 60 نشست عرضه فناوری در ایران هلث 2024