مطالب مرتبط:
پاسخگویی به بیش از 22 هزار گزارش مردمی در سال 1402
حضور پررنگ اداره کل صمت فارس در نمایشگاه جهانی «ایران اکسپو 2024»
هزینه خسارت سیل سیستان و بلوچستان اعلام شد
فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
نمایشگاه ایران اکسپو 2024 با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 08:302024-04-28سياسي

پاسخگویی به بیش از 22 هزار گزارش مردمی توسط اداره صمت سیستان و بلوچستان


طی سال 1402از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی وپایش خدمت اداره کل صمت استان به 22 هزار و 442 گزارش مردمی پاسخ داده شده که 15 هزار و 594 مورد تماس تلفنی مردمی و میزان 5 هزار و 690 تماس ضبط شده از طریق صندوق صوتی مرکز بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان گفت: طی سال 1402از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی وپایش خدمت اداره کل صمت استان به 22 هزار و 442 گزارش مردمی پاسخ داده شده که 15 هزار و 594 مورد تماس تلفنی مردمی و میزان 5 هزار و 690 تماس ضبط شده از طریق صندوق صوتی مرکز بوده است.

ایرج حسن پور شامگاه شنبه در شورای رسیدگی به شکایات مردمی افزود: در همین مدت نیز تعداد یک هزار و 160 مراجعه حضوری به مرکز پاسخگویی انجام شده که کارشناسان این مرکز به تماس گیرندگان و مراجعین مشاوره داده و آنها را راهنمایی کرده اند.

وی بیان کرد: بر اساس آمارثبت شده در سامانه 124 در مدت اعلام شده ،کارشناسان مرکز پاسخگویی طی این مدت 415 ساعت و 24 دقیقه معادل حدود 17روز کامل و یا معادل 52 روز کامل اداری تماس تلفنی با تماس گیرندگان داشته اند که میانگین زمان پاسخگویی یک دقیقه و 21 ثانیه بوده و پایین تر از استاندار تعریف شده ( 2 دقیقه) است.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - هزار - پاسخگویی - مردمی - مدیریت یکپارچه - بلوچستان - پاسخ
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به بیش از 22 هزار گزارش مردمی توسط اداره صمت سیستان و بلوچستان

پاسخگویی به بیش از 22 هزار گزارش مردمی توسط اداره صمت سیستان و بلوچستان