مطالب مرتبط:
خاندوزی: آحاد مردم در حوزه نظارت، تولید و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
روحانی: مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ / امروز سر ساخت مسجد دعوا می کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد/ مردم بدون مشارکت در توزیع قدرت، در اقتصاد هم مشارکت نخواهند کرد
اقتصاد مردم
کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با 137 در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
زنجیره های ارزش در روستا با مشارکت مردم فعال می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 12:402024-05-01سياسي

مشارکت مردم در اقتصاد مدیریت این حوزه را بهبود می بخشد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: اگر مردم به شکل مستقیم وارد اقتصاد شده و مشارکت داشته باشند، مدیریت حوزه اقتصاد بهتر خواهد شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: اگر مردم به شکل مستقیم وارد اقتصاد شده و مشارکت داشته باشند، مدیریت حوزه اقتصاد بهتر خواهد شد.

محمدکاظم کاوه پیشقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به اصل 43 قانون اساسی و تغییراتی که در حوزه اقتصاد صورت گرفته قرار شد که نقش مردم بیشتر شود اما متأسفانه واگذاری هایی که دولت انجام داد همه شرکت ها را از حالت شرکت دولتی به صورت شرکت خصولتی درآورد که بخش عمده ای از آن همچنان در اختیار دولت است.

وی اظهارکرد: این مسأله نیازمند اینست که به صورت واقعی امور اقتصادی به مردم واگذار شود و ارگان هایی که وابستگی غیرمستقیم به دولت دارند در اقتصاد دست خودشان را از این شرکت های خصولتی کوتاه کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم خاطرنشان کرد: اگر مردم به شکل مستقیم وارد اقتصاد شوند مدیریت حوزه اقتصاد بهتر خواهد شد.

همچنین میزان تورم کاهش پیدا می کند و از این طریق می توان حتی با تحریم های صورت گرفته هم مبارزه کرد.


برچسب ها: اقتصاد - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی - رییس دانشگاه آزاد - حوزه اقتصاد - رییس دانشگاه - دانشگاه آزاد
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در اقتصاد مدیریت این حوزه را بهبود می بخشد

مشارکت مردم در اقتصاد مدیریت این حوزه را بهبود می بخشد