مطالب مرتبط:
بیش ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین برانگیز توماس مولر / عکس
تغییر استایل تعجب برانگیز حدیث میرامینی
چه کسانی با گذاشتن سند تحول آموزش و پرورش در کِشو، مورد عتاب رهبری قرار گرفتند؟
شاخصه های معلم توسعه آفرین در سند تحول + فیلم
نظر بحث برانگیز کارشناس داوری ال کلاسیکو؛ پنالتی پرسپولیس سوخت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 13:402024-05-02سياسي

سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است


معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، همگان را به مطالعه سرگذشت شهید آوینی فراخواند و تغییر جریان فکری را آموزنده و تحسین برانگیز توصیف کرد.

- آیین پایانی و معرفی برگزیدگان دومین جشنواره سراسری شهید آوینی امروز، 13 اردیبهشت ماه در تالار فجر پردیس ارم دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این مراسم معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور ابتدا به تاکید بر خدمت رسانی ویژه به دانشجویان شاهد و ایثارگر پرداخت و گفت: از همان قدم اول تلاش کردیم به عنوان خادم دانشجویان، اقدامات متعددی را در بستر ایثار و شهادت انجام داده و مبلغ خوبی برای ترویج این فرهنگ باشیم.

هاشم داداش پور افزود: قرار است مجموعه اقداماتی که در این راستا انجام می دهیم به تحکیم و سازماندهی بیشتر منجر شود و بتوانیم میراث دار خوبی برای یادگارهای به جا مانده از شهدا و ایثارگران کشورمان باشیم.

وی از توسعه طرح مهارت زایی و توانمندسازی اقتصادی دانشجویان خبر داد و گفت: در همین راستا تابستان امسال در دانشگاه تبریز برنامه ای برای توانمندسازی دانشجویان برگزار خواهد شد.

داداش پور در ادامه به توصیف مراحل رشد و تعالی شهید آوینی پرداخت و گفت: لازم است همه ما مطالعه ای در زندگی این شهید بزرگوار داشته باشیم.


برچسب ها: شهید آوینی - معاون وزیر علوم - دانشجویان - تحسین برانگیز - رییس سازمان امور دانشجویان - دانشجویان شاهد و ایثارگر - سازمان امور دانشجویان
آخرین اخبار سرویس:

سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است

سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است