مطالب مرتبط:
اختصاص 300 سهمیه استخدام معلم به شهرستان بشاگرد و جزایر هرمزگان
تصاویری جالبی که از داوطلبان کنکور سراسری شکار شد
تصاویری جالبی که از داوطلبان کنکور سراسری شکار شد
20 هزار میلیارد ریال برآورد اولیه خسارت سیل در زیرکوه است
خدمت رسانی نیروی هوایی ارتش به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 13:152024-04-28سياسي

نادری: سهمیه سیل زدگان برای داوطلبان کنکور منطقه زیرکوه اختصاص داده شود


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص سهمیه سیل زدگان برای داوطلبان کنکور در منطقه حاجی آباد زیرکوه خراسان جنوبی شد.

- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص سهمیه سیل زدگان برای داوطلبان کنکور در منطقه حاجی آباد زیرکوه خراسان جنوبی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در روزهای گذشته و همزمان با برگزاری کنکور سراسری وقوع سیل در حاجی آباد زیرکوه خراسان جنوبی باعث تخریب جاده شد و عبور از این مسیر را امکان ناپذیر کرد.

وی ادامه داد: این موضوع باعث شد تقریبا 60 دانش آموزی که یک سال تمام برای کنکور سراسری زحمت کشیده بودند امکان دسترسی به حوزه امتحانی نداشته باشند و از آزمون سراسری جا بمانند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فرماندار شهرستان گزارش کاملی به وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی درباره تخریب های ناشی از سیل ارائه کرده و سازمان سنجش نیز با نگاهی منصفانه و عادلانه به شرایط خاص دانش آموزان جامانده از کنکور رسیدگی کند.

وی اضافه کرد: با توجه به زمان برگزاری نوبت اول کنکور یعنی اردیبهشت ماه که هر ساله همراه با احتمال رگبار و بارندگی شدید در فصل بهار است باید دستگاه های امدادرسان از قبل پیش بینی های لازم را در این مناطق داشته باشند


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - زیرکوه خراسان جنوبی - شورای اسلامی - داوطلبان کنکور - خراسان جنوبی - هیات رییسه مجلس - عضو هیات رییسه
آخرین اخبار سرویس:

نادری: سهمیه سیل زدگان برای داوطلبان کنکور منطقه زیرکوه اختصاص داده شود

نادری: سهمیه سیل زدگان برای داوطلبان کنکور منطقه زیرکوه اختصاص داده شود