مطالب مرتبط:
سرمربی تیم ملی دوومیدانی بانوان معرفی شد
معرفی سرمربی تیم ملی دوومیدانی بانوان
سرمربی تیم دیویس کاپ انتخاب شد
سرمربی تیم ملی دوومیدانی معرفی شد
معرفی سرمربی تیم ملی دوومیدانی بانوان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 14:552024-05-13ورزشي

واکنش فدراسیون دوومیدانی به انتخاب سرمربی والیبال!


سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال جوانان به عنوان سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان را بیشتر در بخش مشاوره ای دانست.

- سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال جوانان به عنوان سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان را بیشتر در بخش مشاوره ای دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون دوومیدانی در خبری اعلام کرد که پدیده بلوری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان انتخاب شده است.

این در حالی است که بلوری زاده پیش از این به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال دختران ایران در رده جوانان انتخاب شده است و با این تیم مدت هاست که کار می کند و قرار است به مسابقات اعزام شود.

پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در مورد این انتخاب به ایسنا گفت: خانم بلوری زاده از قهرمانان سابق دوومیدانی و والیبال و انسانی لایق و توانمند است.

ایشان در دوومیدانی نقش مشاوره ای دارند نه تمرین دهنده، در حالی که در فدراسیون والیبال نقش پررنگی در بخش تمرین دهندگی دارند.

ما از ایشان از منظر فکری استفاده می کنیم و تداخلی در این زمینه به وجود نمی آید.

او با اشاره به ایجاد کمیته های تخصصی در فدراسیون دوومیدانی و ارجاع نامه ها و مکاتبات هیات های استانی با این کمیته ها، تاکید کرد: خروجی این کمیته ها در کمیته فنی مطرح می شود


برچسب ها: دوومیدانی - فدراسیون دوومیدانی - سرمربی تیم ملی - سرمربی تیم ملی والیبال - تیم ملی دوومیدانی - تیم ملی والیبال - سرمربی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون دوومیدانی به انتخاب سرمربی والیبال!

واکنش فدراسیون دوومیدانی به انتخاب سرمربی والیبال!