مطالب مرتبط:
خراسان رضوی 20 هزار بازمانده از تحصیل دارد
1111دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان شمالی تعیین تکلیف شدند
کارخانه خوراک دام تایباد خراسان رضوی به چرخه تولید بازگشت
سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند
وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 19:502024-04-28اجتماعي

شناسایی 20 هزار بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی در خراسان رضوی


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از شناسایی 20 هزار بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی، در سال تحصیلی جاری خبر داد.

- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مطرح کرد شناسایی 20 هزار بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی در خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از شناسایی 20 هزار بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی، در سال تحصیلی جاری خبر داد.

آذر رشیدی در نشست خبری بزرگداشت روز معلم که امروز یکشنبه، 9 اردیبهشت ماه که در مجتمع آموزشی سردار سلیمانی واقع در حاشیه شهر مشهد برگزار شد عنوان کرد: آمار بازماندگان از تحصیل هرساله توسط وزارت آموزش و پرورش به ما ابلاغ می شود و بر همین اساس در سال گذشته در مقطع ابتدایی حدود 21 هزار نفر بازمانده از تحصیل داشتیم که از این تعداد حدود 8000 نفر به آموزش بازگشتند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری و در اواخر آذرماه حدود 20 هزارنفر به ما ابلاغ کردند که این دانش آموزان شناسایی شدند و از این تعداد نیز برای 11 هزار نفر افراد پیگیری کننده مشخص شد.

رشیدی اظهار کرد: برای پیگیری بازگشت بازماندگان از تحصیل به امر آموزش، سامانه بخصوص داریم که در این سامانه ما برای هر فرد بازمانده از تحصیل یک فرد پیگیری کننده مشخص می کنیم .


برچسب ها: بازمانده از تحصیل - اداره کل آموزش و پرورش - مقطع ابتدایی - ابتدایی - معاون آموزش ابتدایی - خراسان رضوی - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 20 هزار بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی در خراسان رضوی

شناسایی 20 هزار بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی در خراسان رضوی