مطالب مرتبط:
نعیم قاسم:قبل از توقف جنگ غزه بحثی درباره جبهه جنوب نداریم
برآورد صهیونیست ها از حکم قریب الوقوع بین المللی برای توقف جنگ غزه
هشدار آنروا: غذا در جنوب غزه امروز به اتمام می رسد
سی ان ان: جنگ غزه مرگبارترین دوره برای خبرنگاران بوده است
اینفوگرافیک/ کمک های بریتانیا به اسراییل در جنگ غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 08:502024-05-12بين الملل

شیخ نعیم قاسم: قبل از توقف جنگ غزه بحثی درباره جبهه جنوب نداریم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که فداکاری های مقاومت همه پروژه های رژیم اشغالگر را نه تنها در این مرحله بلکه در آینده نیز نابود می کند.

- معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه مقاومت همه پروژه های رژیم اشغالگر را در منطقه نابود کرده است تاکید کرد تحولات جنوب لبنان مرتبط با نوار غزه بوده و قبل از آتش بس کامل در غزه هیچ بحثی درباره جبهه جنوب لبنان وجود ندارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که فداکاری های مقاومت همه پروژه های رژیم اشغالگر را نه تنها در این مرحله بلکه در آینده نیز نابود می کند.

قبل از توقف کامل جنگ غزه بحثی درباره جبهه جنوب نداریم شیخ نعیم قاسم افزود: امروز دیگر چیزی به نام شهرک سازی های اسراییلی در جنوب لبنان وجود ندارد و همچنین چیزی به نام انتخابات ریاست جمهوری در لبنان با مداخله اسراییل وجود ندارد.

همچنین رژیم صهیونیستی نمی تواند در آموزش و پرورش فرزندان لبنان مداخله کند و در برنامه های درسی لبنانی ها دخالت داشته باشد؛ کاری که در برخی کشور های عربی انجام می دهد.


برچسب ها: معاون دبیرکل حزب الله - معاون دبیرکل حزب الله لبنان - دبیرکل حزب الله - دبیرکل حزب الله لبنان - رژیم اشغالگر - حزب الله لبنان - نعیم قاسم
آخرین اخبار سرویس:

شیخ نعیم قاسم: قبل از توقف جنگ غزه بحثی درباره جبهه جنوب نداریم

شیخ نعیم قاسم: قبل از توقف جنگ غزه بحثی درباره جبهه جنوب نداریم