مطالب مرتبط:
نتایج اولیه کنکور 1403 نیمه مرداد اعلام می شود
اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور 1403
اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور 1403
نتایج اولیه کنکور 1403 دقیقا کی منتشر می شود؟
اعلام زمان نتایج اولیه کنکور 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 13:452024-04-25سياسي

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1403  


نتیجه اولیه کنکور 1403 به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، عبدالرسول پورعباس امروز 6 اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور 1403 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند.

تعداد 660 هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می کنند.

ضمن اینکه نمرات کنکور 1402 نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش 4 نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.


برچسب ها: فرهنگیان - داوطلبان - استان سیستان و بلوچستان - دفترچه - ارتش جمهوری اسلامی - سیستان و بلوچستان - دانشگاه فرهنگیان
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1403  

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1403