مطالب مرتبط:
تولید گل محمدی در خواف 10 درصد افزایش یافت
موارد ابتلا به سرخک در منطقه سیستان افزایش یافت
حقوق سربازان باردیگر افزایش یافت
کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
25 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 22:152024-05-12اقتصادي

کشف ترافل قاچاق در گلستان 28درصد افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا ناصری در کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری گلستان اظهار کرد: - معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان گلستان با اشاره کشف یک هزار و 856 کیلو قارچ ترافل در این استان طی سال گذشته گفت: کشف ترافل قاچاق در گلستان 28درصد افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا ناصری در کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری گلستان اظهار کرد: طی سال گذشته یک هزار و 856 کیلو قارچ ترافل از متخلفان کشف شد که این عدد در سال ماقبل آن یک هزار و 445 کیلو بود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون و رویه جاری در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، قارچ های مکشوفه در طبیعت رها سازی می شود؛ زیرا به سبب فسادپذیری امکان نگهداری آن وجود ندارد.

سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم که ریاست این جلسه را برعهده داشت؛ اظهار کرد:تهیه و اجرای نقشه راه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا، سوخت و چوب در این استان شمالی با همکاری دستگاه های مرتبط ضروری است.

وی همچنین خواستار همکاری بیش از گذشته مدیران دستگاه های مرتبط با حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان در اجرای مصوبه های این ک


برچسب ها: اداره کل منابع طبیعی - مبارزه با قاچاق کالا - گلستان - استانداری گلستان - استان - قاچاق کالا و ارز - مبارزه با قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

کشف ترافل قاچاق در گلستان 28درصد افزایش یافت

کشف ترافل قاچاق در گلستان 28درصد افزایش یافت