مطالب مرتبط:
برنامه دولت خوداتکایی در تولید محصولات کشاورزی است
رکورد تولید محصولات خاص در فولاد اکسین خوزستان پس از هفت سال شکسته شد
احداث «مرکز کارآفرینی بانوان دانشگاهی» با هدف افزایش اثرگذاری بانوان در تولید فناوری
تولید 79 هزار و 301 تن آهن اسفنجی در فولاد شادگان طی فرودین 1403
تولید مخلوط آسفالتی برای روسازی جاده ها با پسماند تصفیه روغن موتور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 21:502024-04-20سياسي

خوداتکایی در تولید محصولات کشاورزی


نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی شرایط امنیت غذایی کشور را با تکیه بر تولیدات  داخلی مناسب ارزیابی کرد و بر خوداتکایی در تولید محصولات کشاورزی تاکید کرد.

- نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی شرایط امنیت غذایی کشور را با تکیه بر تولیدات  داخلی مناسب ارزیابی کرد و بر خوداتکایی در تولید محصولات کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در سفر به استان قزوین و دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تبریک اعیاد گذشته و تبریک پیروزی سپاه در عملیات وعده صادق گفت: امنیت غذایی بیش از گذشته اهمیت و نقش خود را در تحریم های دشمنان اسلام نشان داده است.

وی با بیان اینکه، کشوری که امنیت غذایی نداشته باشد راحت به سمت جنگ و نابودی می رود، افزود: کشور ما در زمینه امنیت غذایی توانسته روی پای خود بایستد و دشمن نتواند به ما فشار وارد کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین هم در این دیدار با اشاره به اهمیت کشاورزی دشت قزوین و تاکید مقام معظم رهبری برای حفظ و احیای آن در تامین امنیت غذایی، بر برنامه ریزی برای حفظ و پایداری این دشت تاکید کرد.


برچسب ها: تولید محصولات کشاورزی - امنیت غذایی - نماینده ولی فقیه - محصولات کشاورزی - کشاورزی - وزارت جهاد کشاورزی - ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

خوداتکایی در تولید محصولات کشاورزی

خوداتکایی در تولید محصولات کشاورزی