مطالب مرتبط:
تغییر در لحن رسانه های رژیم اسراییل درباره حمله به رفح
اسراییل با 2 ریسمان توافق مبادله اسرا و حمله به رفح بازی می کند/باید به خواست حماس تن دهیم
فون در لاین: حمله اسراییل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
رییس کمیسیون اروپا: حمله اسراییل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
حمله به رفح، دوگانگی و شکاف داخلی را در اسراییل رقم زد/ آمریکا و اروپا به دنبال اعمال فشار بر تل آویو برای پذیرش آتش بس هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 12:002024-04-30بين الملل

تغییر در لحن رسانه های رژیم اسراییل درباره حمله به رفح


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با انتشار اخباری در مورد آینده جنگ رژیم اسراییل علیه نوار غزه و احتمال دست یابی به توافق آتش بس، - رسانه های رژیم اسراییل با افزایش فشار ها به این رژیم در صورت حمله احتمالی به رفح در جنوب نوار غزه، این حمله زمینی را فاقد ارزش راهبردی برای تل آویو دانستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با انتشار اخباری در مورد آینده جنگ رژیم اسراییل علیه نوار غزه و احتمال دست یابی به توافق آتش بس، رسانه های رژیم اسراییل امروز سه شنبه حمله زمینی احتمالی به رفح واقع در جنوب نوار غزه را فاقد اهمیت استراتژیک دانستند.

از سوی دیگر، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسراییل نیز گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای بار دوم قصد دارد حمله به رفح را به تأخیر بیاندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه، این تصمیم احتمالی نتانیاهو به دلیل افزایش روز افزون فشار های بین المللی و تلاش ها برای دست یابی به توافق جدید در خصوص آزادی اسرای صهیونیست است.

ساعتی پیش، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت گزارش داد که بر اساس برآورد های ارتش رژیم اسراییل، مقامات سیاسی و نظامی این رژیم، طی 48 تا 72 ساعت آینده در خصوص توافق تبادل اسرا یا حمله به رفح تصمیم گیری می کند.


برچسب ها: رژیم اسراییل - اسراییل - رژیم - نوار غزه - احتمال - گزارش - حمله
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در لحن رسانه های رژیم اسراییل درباره حمله به رفح

تغییر در لحن رسانه های رژیم اسراییل درباره حمله به رفح