مطالب مرتبط:
بخشی از پروژه های سرمایه گذاری مسکن منجر به عقد قرارداد همکاری شد
آخرین جزییات نهضت اقدام ملی مسکن در اراک؛ متقاضیان از مسئولان چه می خواهند؟
پرداخت54 درصد تعهد وام نهضت ملی مسکن از سوی بانک مسکن
جزییات خرید فولاد با قیمت مناسب برای نهضت ملی مسکن/ ساخت مسکن در روستاها متری 10 میلیون
بستر سرمایه گذاری در افغانستان فراهم نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 15:102024-05-20اقتصادي

شناسایی 120 همت سرمایه گذاری در نهضت ملی مسکن


تا کنون بیش از 120 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شده که به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی بخشی از این طرح ها به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

- تا کنون بیش از 120 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شده که به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی بخشی از این طرح ها به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت الله رییسی از زمان روی کار آمدن طرح ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال را در دستور کار قرار داد که تا کنون ساخت بیش از دو میلیون و 560 هزار واحد نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

عمده سرمایه های شناسایی شده در پروژه های سرمایه گذاری مسکن از طریق بخش خصوصی از جمله انبوه سازان، شرکت های خصوصی و بانک ها انجام خواهد شد.

در حال حاضر 120 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش شناسایی شده و به گفته مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، بخشی از سرمایه گذاری های شناسایی شده منجر به عقد قرارداد شده است.

ارسلان مالکی به تازگی گفته، اینکه مدل های مفهومی سرمایه گذاری در پروژه های سرمایه گذاری مسکن تعیین شده و به زودی رویدادی برای معرفی این فرصت برگزار خواهد شد.


برچسب ها: سرمایه گذاری - معاون وزیر راه و شهرسازی - سرمایه گذاری بخش خصوصی - میلیارد تومان - سرمایه - شناسایی - وزیر راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 120 همت سرمایه گذاری در نهضت ملی مسکن

شناسایی 120 همت سرمایه گذاری در نهضت ملی مسکن