مطالب مرتبط:
سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
تعطیلی روز شنبه، عامل همگام شدن ایران با بازار های جهانی /فعالان بخش خصوصی: تعطیلی پنجشنبه، مانعی سر راه پیشرفت اقتصادی ایران است
طلا و سکه گران شد/ پیش بینی بازار طلا فردا شنبه 15 اردیبهشت
موزه ها شنبه تعطیل است
موزه ها شنبه تعطیل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 ساعت 17:052024-05-03اقتصادي

سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود


سه شنبه بازار پردیس با توجه به مشکلات وتبعات آن تعطیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محسن قضاتلو در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر، روستا و بخش به خبرنگاران گفت: برپایی سه شنبه بازار در خیابان فروردین جنوبی مشکلاتی ایجاد کرده بود و محل جدید در محدوده فاز 4 شهر، رضایت شهروندان را فراهم نکرد و این روز بازار تعطیل می شود.

وی ادامه داد: راه اندازی مدارس جدید با بهره گیری از ظرفیت خیران در شهر بومهن ضرورت دارد تا بتوانیم علاوه بر خلوت شدن کلاسهای درس ، سرانه آموزشی شهرستان را افزایش بدهیم.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: رسیدگی به وضعیت حمل و نقل به ویژه در شهر بومهن و فازهای جدید 1،5، 8، 9 مسکن مهر در دستور کار قرار دارد.

قضاتلو افزود:پی گیری اجرای طرح جامع شهری و روستایی، و طرح هادی روستایی را در جلسات بنیاد مسکن، راه اندازی دکل صدا و سیما در دست اقدام است.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی اسناد مالکیتی قولنامه ای ، توضیح داد: ساماندهی اسناد قولنامه ای به ویژه در نواحی صنعتی خرمدشت، سیاهسنگ و شهر بومهن با رای دیوان بدوی و پی گیری عبدالله میرزایی شهردار بومهن در دست اقدام است تا پس از ساماندهی امکان صدور پروانه برای ساختمانها فراهم شود.


برچسب ها: شنبه بازار - فرماندار شهرستان پردیس - بازار - سه شنبه - راه اندازی - شهر بومهن - فرماندار شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود

سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود