مطالب مرتبط:
برگزاری لیگ ملی برنامه نویسی کدکاپ 8 /ترویج برنامه نویسی در سطح کشور
کارشناس برنامه نویسی ASP.NET
برنامه بازی های هفته 26 لیگ برتر فصل 1403 – 1402
جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 15:302024-05-05سياسي

لیگ ملی برنامه نویسی کدکاپ 8 برگزار می شود


مدیر مسابقات کوئرا با بیان اینکه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال حامی برگزاری هشتمین دوره کدکاپ است، گفت: معاونت علمی در فعال کردن درگاه های اطلاع رسانی در خصوص این دور از مسابقات و شناخته شدن آن در سطحی ملی و تامین برخی هزینه های مسابقه پای کار .

- مدیر مسابقات کوئرا با بیان اینکه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال حامی برگزاری هشتمین دوره کدکاپ است، گفت: معاونت علمی در فعال کردن درگاه های اطلاع رسانی در خصوص این دور از مسابقات و شناخته شدن آن در سطحی ملی و تامین برخی هزینه های مسابقه پای کار آمده است و از آن جهت که هدف ترویج برنامه نویسی در سطح کشور را دنبال می کند، صرفا بحث الگوریتم و مبانی برنامه نویسی را موضوع مسابقات قرار دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لطفی با بیان اینکه هدف از برگزاری لیگ ملی برنامه نویسی کدکاپ 8، ترویج برنامه نویسی در سراسر کشور است، اظهار کرد: در این مسابقه ضمن ترویج برنامه نویسی، بحث آموزش برنامه نویسی گنجانده شده است و افراد می توانند در هر سطحی که هستند، آموزش متناسب با خودشان را دریافت کنند.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، توضیح داد: مسابقات انتخابی در لیگ ملی برنامه نویسی کدکاپ 8 به صورت استانی است، به همین دلیل، دانشجویان همه استان ها خود را مخاطب این مسابقه می بینند و شانس خود را در


برچسب ها: برنامه نویسی - مسابقات - اقتصاد دانش بنیان - برنامه - برگزار - معاونت علمی - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

لیگ ملی برنامه نویسی کدکاپ 8 برگزار می شود

لیگ ملی برنامه نویسی کدکاپ 8 برگزار می شود