مطالب مرتبط:
مرکز تخصصی نماز در اصفهان راه اندازی می شود
اولین کتابخانه تخصصی مردمی در بخش سرفیروزآباد کرمانشاه راه اندازی شد
راه اندازی 40 دفتر حمایت از اطفال و نوجوانان در واحدهای قضایی استان تهران
اظهارات عجیب یاسر جبراییلی درباره راه اندازی کارگاه های تولید قطعات خودرو؛ با دستگاه کوچک مقیاس می توان برخی از قطعات خودرو را در منزل ها تولید کرد!
سامانه جدید عرضه خودروهای برقی راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 12:502024-05-18اجتماعي

راه اندازی مرکز تخصصی نجوم و آسمان نمای سیار ویژه کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان


آیین افتتاح مرکز تخصصی نجوم و راه اندازی آسمان نمای سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان هم زمان با روز جهانی نجوم و با حضور اعضا، - ایسنا/سیستان و بلوچستان آیین افتتاح مرکز تخصصی نجوم و راه اندازی آسمان نمای سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان هم زمان با روز جهانی نجوم و با حضور اعضا، خانواده ها و مسئولان در مرکز زیباشهر زاهدان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان امروز شنبه در آیین افتتاح مرکز تخصصی نجوم و راه اندازی آسمان نما گفت: کانون پرورش فکری با سابقه درخشان خود در زمینه پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان، همواره گام هایی موثر در جهت گسترش علم و دانش برداشته است و افتتاح این آسمان نما نیز گامی دیگر در این مسیر است تا فرصتی بی نظیر برای آشنایی کودکان و نوجوانان با شگفتی های کیهان و دنیای نجوم فراهم شود.

محمدرضا سالاری ادامه داد: نجوم یکی از هیجان انگیزترین علومی است که علاقه مندان زیادی جذب آن شده اند و کودکان و نوجوانان هم برای اینکه با گستردگی نظام هستی آشنا شوند، به عظمت خدا پی ببرند و به تفکر بپردازند، نیازمند ورود به این عرصه و آموزش هستند.


برچسب ها: کودکان و نوجوانان - سیستان و بلوچستان - کانون پرورش فکری کودکان - کانون پرورش فکری - آسمان نما - بلوچستان - نوجوانان
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تخصصی نجوم و آسمان نمای سیار ویژه کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

راه اندازی مرکز تخصصی نجوم و آسمان نمای سیار ویژه کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان